Magamról

Saját fotó
Hungary
20 hónap külföldön. 2011 - 3 hónap Németországban, 2012/13 - 7 hónap Hollandiában, 2015 - 3 hónap Naposparton, Bulgáriában, 2016 - 7 hónap Franciaországban. És mindenféle egyéb kiruccanásom a blogon.

2012. november 1., csütörtök

Palacsintafoltozáson át a mászó gyerek pelenkázásáig

Utóbbival kezdem, ugyanis az frissebb történés. Nem nagy dolog, annyi, hogy bepelenkáztam és rugdalózóba, pizsamába öltöztettem a bébit, miközben önfeledten mászkált fel és le (ebből következik, hogy nem bébi, de én bébibojnak hívom) a lányzó emeletes ágyának létráján. Aztán mikor elfáradt a sok mászásban, nekiállt az esti tornának (Work out!!) és a popóját hintáztatta le meg föl, közben csücsörítve és "ü-űű" hangokat kiadva. Na jó, azt a látványt nem lehet leírni, látni kellett volna, én csak röhögni bírtam rajta percekig és próbáltam értelmezni, hogy milyen állatot/lényt utánoz, vagy honnan a francból tanulta ezt. Hmmm... lehet, hogy alaposabban bele kellene néznem azokba a Teletubbies részekbe, amik elé leültetem?

A legutóbbi főzési akcióm pedig pénteken esett meg, méltón elbcsúztattam a konyhát, amit szombaton szét is romboltak: úszott az egész a hozzávalókban, evőeszeközökben, tálakban, odaégett palacsintákban, de a jó illatokban is! Készült baconos-gombás-tejszínes-sajtos palacsinta, ruccolasaláta és almás pite is.

nem nézni kell, enni!

Belapátoltuk, ízlett. A bébik természetesen palacsintát ettek, de ezt anyuka húgával (együtt bébiszitteltünk) nem nagyon bántuk, mert így több maradt nekünk a gombás szószból. Nyamm!

Szombaton délután lőttem pár képet, szépen lassan megérkezett ide is az ősz:







Természtesen két percre rá, hogy elővettem a gépet, elkezdett fújni a szél és esni az eső (nemostfényképezzé'!), úgyhogy hazatekertem.

Aztán van még egy-két érdekes apróság, amiket össze akartam gyűjteni, hogy majd amikor lelépek innen, egy összegzésben elmesélem, de egyrészt baromi lusta vagyok apránként jegyzetfüzetbe leírni, másrészt lehet túl sok infó lenne egyszerre. Jézusom, ez de hülyeség lett! Szóval megtudtam például, hogy a Douwe Egberts holland márka. És a Philips is, és a Heineken is. Előbbit és utóbbit fogyasztom, a Philips meg a cumisüvegről visszaköszön (flessssz!). És íme azok a dolgok, amiket én két hónapnyi itt tartózkodás után tipiköl dáccsnak tartok: forró sültkrumpli majonézzel, papírtekercsben, kis műanyagvillával (nyamm! örök kedvenc!); szerelmes pár a bringáikon - kézenfogva; bicikli hátulján üldögélő lány, akit a barátnője utaztat. Ja hogy a tulipán, a szélmalom meg a fapapucs kimaradt?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése