Magamról

Saját fotó
Hungary
20 hónap külföldön. 2011 - 3 hónap Németországban, 2012/13 - 7 hónap Hollandiában, 2015 - 3 hónap Naposparton, Bulgáriában, 2016 - 7 hónap Franciaországban. És mindenféle egyéb kiruccanásom a blogon.

2013. március 18., hétfő

Vegyes érzések a hazautazás előtt

Sokszor megesik velem, hogy annyira sok mondanivalóm van, hogy inkább le sem írom, így töröltem ki most is egy hosszabacska bekezdést, és biggyesztek ide ahelyett csak annyit, hogy bolondok napján, avagy Húsvéthétfőn landolok, véget ér a négy hónapnak induló, majd hét hónappá kövéredő küldetés és elkezdődik a következő, a nagy április elsejei szuperhosszú kialvás nevű.

4 megjegyzés:

  1. Jóóóóóóóóóóóó....
    Már vártam egy beírást.
    Ez Velem is előfordul,hogy hosszú reakciót,választ,gondolatot,érzést meg megérzést ...stb,stb, Magamban elmondok,megírok,aztán magánüggyé válik, ezért nem publikálom,mondom el,írom le,stb,stb.
    Jó így,könnyebb így, segít a döntésekben...
    Gyere haza....Aztán mehetsz tovább,úgy,ahogy Te akarod...:)))
    Én

    VálaszTörlés
  2. Én is április 1-jén érek haza Pestre, aztán onnan tovább haza-haza :) Ha gondolod, majd írj, kíváncsi vagyok hosszabb szösszenetekre is :)

    VálaszTörlés
  3. Cini: hát, hosszabb szösszenet nem hiszem, hogy lesz már az ittlétemről, de még az is lehet, hogy otthoni történésekről vagy újabb utazásokról írogatok majd még :) Olvasgattam néha a blogod, nekem személy szerint Stockholm sokkal izgalmasabbnak tűnik, mint Anglia. Tervezed, hogy visszamész?

    Apu (csak mert lebuktál:P): Megyeeeeeek mindjárt! :)

    VálaszTörlés
  4. Új blog, személyes vonal? :) Hajrá, engem érdekelne :)

    Igen, Stockholmban több szociális életem volt, és imádtam mindent, de nem hiszem, hogy leszek megint au pair. És hogy dolgozni visszamegyek-e, nem tudom, szeretnék, de most Kanada is "bejött", szóval passz, fogalmam sincs, hogy mi lesz :D Minden estre a blogomat megtartom, szóval mindenképpen ki fog derülni :)

    Ha esetleg kreálsz egy új blogot, akkor mindenképpen tudasd velem :)

    VálaszTörlés