Magamról

Saját fotó
Hungary
20 hónap külföldön. 2011 - 3 hónap Németországban, 2012/13 - 7 hónap Hollandiában, 2015 - 3 hónap Naposparton, Bulgáriában, 2016 - 7 hónap Franciaországban. És mindenféle egyéb kiruccanásom a blogon.

2015. december 4., péntek

Németországi mesék 1. - Wiesbaden

2011 nyarát Németországban töltöttem. Ez volt az első próbálkozásom Au-pairként, majd később jött a hollandiai hét hónap, amiről ennek a blognak az eleje szól. A fritzeknél újraérettségire tanultam, futni jártam és kutyát sétáltatni, kirándultam és rengeteget fotóztam - a szabadidőmben. A munkaidőmben pedig 2 kissrácra vigyáztam és magyarul tanítottam őket, mert vannak magyar rokonaik (a nagypapa '56-ban disszidált és egy német nővel alapított családot) és anyuka (az említett nagypapa lánya) szerette volna, ha a fiai beszélik a nyelvet. Csodás három hónapot töltöttem kint, néha kihívásokkal, de minden perce megérte!

A munkám helyszíne és ahol ennek köszönhetően a legtöbb időt töltöttem, nem más volt, mint Wiesbaden. Semmit nem tudtam a városról korábban, a családot a neten találtam, szóval Google a barátunk, rákerestem hová készülök. Frankfurttól nyugatra, ennyi ragadt meg talán. A képek alapján tetszett, hogy viszonylag nagy város, és a szükséges dolgok nem lesznek elérhetetlenek: vannak a belvárosban hangulatos kajáldák, könyvesboltok és ruhaüzletek, mozi. Aztán kiköltöztem a külvárosába, és hatalmas zöld placcokon róttam a köröket két négylábúval vagy a saját két lábamon futva, szőlőskertekről le-föl.

Mostanában valamiért (?) sokszor eszembe jut ez a pár hónap és hogy csökkentsem az iszonyúan kínzó mehetnékemet (wanderlust), írok róla. Illetve hozok fotókat több részletben - ahogy alakul, ez itt az első bejegyzés Németországról.




Marktkirche




szandál 295 euróért















Ami még várható: Mainz, a Tal total bringatúra, a Schiersteiner Hafenfest esti fényei, Biebrich, Sonnenberg és Neroberg (ezek Wiesbaden különböző kerületei), és az utolsó hetekben meglátogatott Heidelberg várkastélya, Frankfurt felhőkarcolói és Darmstadt hagymakupolája.

És egy kis plusz ide a végére:


Milow koncert Mainz-ban - valahol ott hallgatózom a tömegben - felejthetetlen élmény! :)




Hey man, I'm tired of working all day
I'm turning into a daysleeping walking cliche
Hey man, let's wait until daylight fades
And we'll join the dreamers and renegades

Utazzatok, hallgassatok zenét! :)

3 megjegyzés:

  1. Kedves Ágota!

    Varázslatos fotók, egy ilyen varázslatos lánytól, mellesleg öröm olvasni ezeket a sorokat! :)

    VálaszTörlés