Magamról

Saját fotó
Hungary
20 hónap külföldön. 2011 - 3 hónap Németországban, 2012/13 - 7 hónap Hollandiában, 2015 - 3 hónap Naposparton, Bulgáriában, 2016 - 7 hónap Franciaországban. És mindenféle egyéb kiruccanásom a blogon.

2015. december 8., kedd

Németországi mesék 3. - Tal total bringatúra

A német hosztcsaládom rávett és június 26-án elautókáztunk a bringáinkkal a Tal total bringatúrára. Ez egy X kilóméteres táv, a Rajna egyik partján tekersz oda, a másikon vissza. Egyik partról a másikra kompon jutsz át. Nagy móka, mindenki annyit teker, amennyit szeretne! Emlékszem, előtte csipogtam, hogy én ehhez nem vagyok egyáltalán jó kondiban, aztán amikor elindultunk, alig akartam abbahagyni. Odafelé tekertünk 11 km-t, ha jól emlékszem, majd a család a visszautat hajóval tette meg - a 6 éves kissrác nem is csoda, hogy elfáradt -, én pedig visszatekertem Rüdesheimba. Még a túra szervezgetésekor hosztapuka említette, hogy aztán majd megmászhatom a rüdesheim-i emlékművet. Haha, persze, gondoltam, biztos így lesz. Visszafelé meg jöhetnék a libegővel, merthogy az is van, oda-vissza lehet rá jegyet venni, de jó ám felfelé túrázni is. Jelentem, sikerült kifogni az évszázad szerintem legmelegebb júniusi napját erre a célra. Nem is mászott rajtam kívül senki, én voltam az egyedüli mártír/agyát-eldobta/maki/nemteljesenszázas. De beszéljenek ismét a képek:


ez itt a szépséges Rajna


sok-sok emberrel együtt várunk a kompátkelőnél (kék bukósisakban a nagyobb hosztkisfiú :))



ez a látvány egy csoda


itt még teljesen lelkesen


a hűséges útitársam, drótszamár


a túraút végig gyönyörű kastélyok alatt vezet - erre nem számítottam! 




az egyik megállónknál




itt pedig csakúgy megállok ámulni és értékelni, hogy a hosztfamília meggyőzött - mit hagytam volna ki, te jó ég!





én szóltam! gyönyörűek a kastélyok!





itt már úton vagyok az emlékműhöz




ki vagyok purcanva, sok van még?


vizet!!!



onnan indultam el, ahol az épületek vannak! igen, azok a pontocskák a kép bal oldalán.


ők LIBEGŐvel érkeztek :) én meg valószínűleg csak lihegek :D




úgyhogy itt üldögélek egy picit, pihenek



jegyet megvesz, libegőre felül, lelibeg




csodaszép belvárost gyorsan megcsodál, majd hazavonatoz a drótszamárral



természetesen aki nem öltözik a napon tartózkodási időnek megfelelően, az LEÉG.


Megyek még Tal total-ra, az tuti - vagy bringatúrára, inkább! Sőt, már most iszonyúan hiányzik az összes szomjas-vagyok, pisilnem-kell, nem-kapok-levegőt pillanat tudatával együtt is! :)

Bringázzatok, mert bringázni jó! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése