Magamról

Saját fotó
Hungary
20 hónap külföldön. 2011 - 3 hónap Németországban, 2012/13 - 7 hónap Hollandiában, 2015 - 3 hónap Naposparton, Bulgáriában, 2016 - 7 hónap Franciaországban. És mindenféle egyéb kiruccanásom a blogon.

2012. szeptember 4., kedd

Bicókör

Vasárnap teljesen bezsongtam, hogy nekem bicóznom kell, otthon amúgyis bringáért kajtattam már jóideje. Kihasználtam, hogy hétvégén szabad vagyok, és körbebringáztam a várost, sőt, mivel el is tévedtem, városon kívül is voltam. Egy darabig ismerős utakon mentem, aztán már csak a vakvilágba, lestem a házakat, fotóztam, keresztülhajtottam parkokon, tavak mellett, majd' csak visszajutok valahogy.


Nem is tudom, hogy kerültem a városon kívülre, de egyszercsak elfogytak körülöttem az emberek, és csak  bocikat láttam:


Majd kis bóklászás után ezt:


Ezután pedig gyárakat, lakótelepeket, villanegyedeket, majd szép lassan újra a belvárost, újra a kis vöröstéglás házikókkal:

Klassz volt, jól esett ennyit bicózni. Sütött a nap, rajtam egy póló plusz két pulcsi és sál volt, körülöttem a többi ember többnyire pólóban. Hát, hozzá vannak szokva, hogy nekik ez a meleg. Nekem a gatyarohasztó otthoni melegekhez képest ez már hideg. Bedobtam még útközben egy sültkrumplit, aztán még bevágtattam a belvárosba néhány apróságért. Szerencsém volt, a hó első vasárnapján nyitva vannak az üzletek, egyébként vasárnaponként minden zárva tart. Hazajöttem, épp mindenki a kertben sziesztázott, majd útrakeltünk, és tettünk egy kört az egyik közeli erdőben, ettünk szedret meg valami magot, ami ehető, mogyoró íze volt. (Az lehet a mogyoróbokor? :D) Aztán fagyi a mekiben, ami számomra általában két fagyit jelent, mert a pici elcuppogja egy darabig, aztán megunja. Ezután irány haza, bedőltem az ágyba, és sikerült annyira lepihenni, hogy hétfőn hajnali négykor ruhástul keltem fel. Épp csak lefeküdtem az ágyra, máris hétfő lett!

Tegnap a picivel voltam egész nap, este pedig anyuka lediktált pár hasznos szót/kifejezést, amiket fonetikusan írtam, hogy ki is tudjam mondani. Megbeszéltük, mi a teendő vészhelyzetben (fulladás, égés), és beíratkoztam a nyelvsuliba, 19-én lesz az első holland órám. Januárig tart a tanfolyam, úgyhogy két alkalmon már nem leszek itt, mert karácsonyra megyek haza. Azokra már a következő Au-pair megy majd, egy filippínó lány, valószínűleg december elején érkezik.


Kilátás az ablakomból. Balra van a már említett palota, totál a Rákóczira emlékeztet, most apartmanokra van osztva, de régen tényleg suli volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése